2011. július 23., szombat

JÚLIUS 22 - CIONISTA TERRORISTA OSLÓBAN

Hazai hírekben elhallgatják a cionista terroristát!

ÍGY GYILKOLT A CIONISTA BÉRGYILKOS
Erik Kursetgjerde elmondta, hogy sikolyokat hallott. „Hallottam, ahogy emberek könyörögnek az életükért, aztán lövések dördültek. Biztos voltam benne, hogy meghalok. Az emberek szaladtak mindenfelé, felmásztak a fákra, letaposták egymást. A gyilkos, a rendőrruhába öltözött férfi mondta nekik, hogy minden rendben, biztonságban vannak. Aztán láttam, hogy körülbelül 20 ember odamegy hozzá és ő közelről lelövi őket”- elevenítette fel a 18 éves fiatal a történteket. Kursetgjerde úgy menekült meg, hogy a sziklák közé bújt, aztán beugrott a vízbe, ahol egy csónakkal kimentették. Thorbjoern Vereive elmesélte a hírügynökségnek, hogy a támadó szisztematikusan szedte áldozatait. „Amikor a vízbe ugrottam és úszni kezdtem, ő lelőtte mindegyik barátomat, miközben menekülni próbáltak. Egy üregbe húzódtam és lefeküdtem a vízbe. Mások is ezt tették, de ő próbálta kicsalogatni az embereket, hogy „kijöhettek, biztonságban vagytok”. Aztán lelőtte őket, egyesével. Nagyon halk volt. Látszott rajta, hogy nem bosszankodik. Engem is megpróbált lelőni, de a golyó mellettem repült el. Azt hittem, hogy meg fogok halni”- mesélte a túlélő.  Dana Barzingi szerint „vérfürdő” volt Utoyában. „nem volt hová menekülni, csak a vízbe, de amikor az emberek beugrottak a tóba, ő lelőtte őket. Járkált körbe, színlelve, hogy ő már segíteni jött, aztán lelőtte az embereket”- mesélte Barzingi. (atv.hu / Guardian / Reuters) Kép: adatlapján kereszténynek és konzervatívnak hazudja magát a cionista gyilkos