2011. április 17., vasárnap

ÁPRILIS 17 – TÓÁSÓ A TERRORISTA VÁDLOTT BÖRTÖNBEN MARAD

RÓZSA FLORES EDUARDO LÉNYEGE

Még szinte semmit nem tudtam erről az emberről, halálhíre kapcsán lettem rá figyelmes. Furcsa volt az első pillanattól kezdve a Dél Amerikai aktivitás, ösztönösen CARLOS-sal vontam párhuzamot. Sejtéseim be is igazolódtak, méghozzá annyira, hogy nyilván valóan ő lehetett a példaképe. Carlos önéletrajzát olvasva, nekem a nemzetközi zsidó korrupció, a politikai bűnözés, és a politika-alvilág összeköttetés ugrott be. Milyen naívnak kell lenni, hogy egy ilyen embert befogadjon magába a magyar nemzeti tábor? Ha a homlokára tetováltatta volna: Vigyázz! kommunista-zsidó kém, forradalmár, és anarchista vagyok, sokan akkor sem hinnék el, hogy az volt. Sztálint is imádják még ezrek, pedig egy tömeggyilkos patkány volt. (netes fórumból) Kép: Rózsa a szállodában
 A JEHUDA TÉVÉK MÁR A TUDATHASADÁS ÁLLAPOTÁBA JUTOTTAK
Ma is elővették a tévékben azt a nevetséges mesét, hogy a Rózsa-féle terrorbandát Evo Morales kormánya "bérelte föl, hogy egy merényletet csináljanak Morales és kormánya ellen"...Arra nem adtak magyarázatot, hogy ehhez az őrült és lehetetlen tervhez miért éppen Rózsa Florest kérték föl? Ez az egyik. A másik az, hogy ezek a tévék semmilyen bizonyítékot még nem tártak fel képtelen állításaik igazolására. Azt viszont a mai hírekben teljesen halkan mondták be, hogy a bíróság elutasította Tóásó Előd szabadlábra helyezését. . . .Az MTI viszont a gettósöpredék halálmenetéről igen hosszú, több oldalas hírt adott le....Ha....Ha....ha....!